zindyystar

Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av zindyystar - 15 augusti 2013 20:31

Som rubriken säger ni ska gissa kändisen jag har stilat   

Skriv i komentaren vem ni tror.

Dom som svarar rätt kommer jag skriva på en lapp och seedan låta ut vem som vinner men....

om det tar långt tid så är det den första som svarar rätt som vinner  

Man vinner en pricen på stardoll ;3

Så gissa kändisen :)

och ja om det är många som får rätt så tar det tills nästa helg ;3

 Här kommer kändisen c:

  Lycka till alla gölliga läsare ;3

//Zindyy

Av zindyystar - 15 augusti 2013 19:58

Hallu

här kommer min outfit

  Kommer inte ihåg vad jag köpte dom.

blev lite krativ och tog nåt ur gaderoben   

men jag sminkade mitt ansikte också   

  Tog en liten höst känsla på det ;D

Jag blev väldigt nöjd och ja skulle uppskata om ni mina gölliga läsare kunde titta in i min svit och skriva

i min gästbok skulle betyda mkt  

Ha det bra mina gölliga läsare pöss på er  

//Zindyy

Av zindyystar - 15 augusti 2013 18:30

Hallu nu när det gäller smink tänkte jag gå till en kompis och sminka henne.

Men de blev svårt efter som ja hon hade inte mkt attt välja på ;D

 

Oj kanske lite för stor bild :D

som ni ser blev det ganska svår men jag försökte och räsultatet blev.....

trum virvel tack...  




  Vad tycks  

rätt bra tycker jag ;D

Men nu är det ni läsare som ska bästema vem jag ska sminka/stila om/ Vad jag ska minka te x perone te x teylor sfit (stavnig) eller vad det nue är eller om jag ska göra eller försöka med yt ;D

Aja Pöss på er alla guliga läsare    /Zindyy


Av zindyystar - 15 augusti 2013 18:13

Hallu hallu ni måste bara få veta att jag var i ett chat rum träffade en mkt snäll persone  

Här kommer en bild..

    

Men nue är det så att jag glömde att skriva ner hennes namn så jag skulle koma ihåge

jagär så lesen  

Men så fort jag kommer ihåg så ska jag göra ett inlägg om det   

//Zindyy

Av zindyystar - 15 augusti 2013 13:26

Hej Och välkommen till min fabulösa blogg  

jag är totalt ny på bloggplatsen.

Förut har jag bloggat på blogg.se men då var det msp jag spelade nu har jag tagit en paus från det  

Aja men nu är jag mer på STARDOLL  

Sorry att min haeder blev lite konstig men jaja sånt händer   

Jag kommer lägga uppbilder och smink tips ;D

m.m Här kommer en bild på när jag bara gjorde nåt på en kompis på stardoll.

kommer inte ihåg vad hon heter obs.

  kanske blev lite stor men aja;D

snygg va  

Aja vi ses //Zindyy

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen deta är min stardoll blogg
Jag heter Zindyy ;3

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mu

Watermelon

Cute

Cute Onion Club - Onion Head

Zindyystar

Cute Black Flying Butterfly

Skapa flashcards