zindyystar

Alla inlägg under september 2013

Av zindyystar - 5 september 2013 08:17

Hej och sorry att man inte har bloggat på ett tack men a jag har varit uptagen iaf så fick jag 3 stardollar idag hurra ;)

 

Och här kommer dagens outfit ;3

 

Klänigen har jag dsingnat men inte köpt min kompis köpte den åt mig efter som jag desindade med henne på hennes gubbe då ;) Tack Snälla du!!

Aja det var allt vi syns sen pöss pöss   //Zindyy

Av zindyystar - 2 september 2013 17:11

Hej idag fyllde min gubbe Zindyy 1 år :D

För det kommer jag göra mkt blögg inlägg..

Och ja fick en trofe för det också.

 

Trofen har den med 1:an på  

Jupp och  så ska jag vissa hur jag gjode mina nagglar.

 

Med rött i bakrunden tänkte jag att det inte måsta vara typ svart eller så :3

Hur jag sminkade mig.

 

Sminket tänkte jag på lite party stile så aa skriv i kommentaren om det blev bra ;D

Och du själva outfiten.

 

Mkt snyggt om ni skev en kommentar skulle jag bli grymt glad men fraför allt om ni en klickade på Blogg en så blir man j ännu gladare.  

Pöss på er    //Zindyy

Av zindyystar - 1 september 2013 16:29

hallu alla gölliga läsare   

Här kommer dagens desing  

   

Mkt snyggt    Men...

Det sorliga är att den kostar 17 stardollars och jag har bara 4   

Aja någon gång kan man ju köpa den   

Aja pöss vi syns sen   

//Zindyy

Presentation


Välkommen deta är min stardoll blogg
Jag heter Zindyy ;3

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mu

Watermelon

Cute

Cute Onion Club - Onion Head

Zindyystar

Cute Black Flying Butterfly

Ovido - Quiz & Flashcards