zindyystar

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av zindyystar - 9 januari 2014 20:00

Jag har äntligen klarat academy'n men det är sorligt för att det var det sissta man skulle göra i academy'n  

Jag tycker det är synd för att det var en utav det roliga man gjorde på stardoll.

 

Men alla uppgifter man har gjort klart får man en belönig.

Och dena belönigen var stor jag har en bild på vad jag fick så jag kan dela med mig till er vad jag fick   

 

Ganska fina och bra saker  

Jag skrev i föra inlägget att jag skulle vissa vad jag fick i paketen  

  Jag fick 5 stycken chocklad askar   

Då ni kanske ni tror gud vad tråkigt att få 5 lika dana saker.

Jag tycker kanske det men det är tanken som räknas  

Pöss på er // Zindyy


Av zindyystar - 9 januari 2014 17:43

Hej mina underbara läsare som rubriken säger det var en snäll persone från ett annat land som gav mig 5 styken prisenter :3

 

Blev väldigt glad i nästa inlägg ska ni vet vad det var i dom Pöss på er  Zindyy

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen deta är min stardoll blogg
Jag heter Zindyy ;3

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mu

Watermelon

Cute

Cute Onion Club - Onion Head

Zindyystar

Cute Black Flying Butterfly

Ovido - Quiz & Flashcards