zindyystar

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av zindyystar - 12 januari 2014 19:48

Jag ändrade min outfit till en militär aktig ;3

  Jag gillar hur det blev med hår färgen  

Jag tänkte säka på kändisar och försöka se ut som dom i nästa inlägg om du vill att jag ska ta en kändis som du tycker om så skriv en kommentar  

men nu ska jag gå och partaja på stardoll pöss på er  Zindyy

Av zindyystar - 12 januari 2014 17:25

Hej alla underbara läsare jag undrade om vad ni skulle vilja läsa mer om eller skulle vilja läsa om förförsta gången kanske  

Iaf så tänkte jag att du kunde kommentera vad du skulle vilja läsa om.

    Zindyy


Av zindyystar - 12 januari 2014 14:45

 Allt är nu klart på bloggen ny stil ny header jag blev helt klart nöjd.

Och om ni inte mins hur det såg ut förut ska ni få se det ;3

 

Så såg designen ut men nu ska ni få se hur headern såg ut förut.

  Den var snygg och cool men tröttnade på den och ville göra en ny och det blev bra  

Och nu ska jag bara små fixa saker på bloggen pöss på er  Zindyy

Av zindyystar - 12 januari 2014 11:28

Fick 2 designade prisenter utav Mindly  det förvånar mig  att det är lättare att se vem man fick prisenten om den var designad   

 

Paketerna från saker man har köpt eller gjort är olika doma paketerna ser

man att personen har designat själv    

Jag öppnade och såhär såg det ut vad hon hade designat.

Det första var en (one pice)

  Jag tog på mig den för att ni skulle få se hur den ser ut bättre.

sen var det en jacka typ tror jag eller kavaj.  

 

Iaf det var allt av det nu måste jag fortsätta med headern.

Och tack så jätte mkt Mindly om ni blogg läsare inte vet det så har Mindly en blogg.

Den heter MissMindlyStar.bloggplatsen.se   

Pösss på er    Zindyy

Av zindyystar - 12 januari 2014 11:09

Som rubriken säger dags att vissa dagens outfit  

  Hur jag tänkte....

Jag tänkte söt och coolt  

iaf så tänkte jag fixa en ny header men mer inlägg kommer också idag.

Pöss på er  Zindyy

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen deta är min stardoll blogg
Jag heter Zindyy ;3

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mu

Watermelon

Cute

Cute Onion Club - Onion Head

Zindyystar

Cute Black Flying Butterfly

Ovido - Quiz & Flashcards