zindyystar

Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av zindyystar - 20 augusti 2013 20:08

Ni måste höra det det var en mkt trevlig persone som skrev i kommentaren.

Och hon gav mig råd att vara med i hennes veckans blogg.

Jag blev så glad att jag kan jag kan.....  och  eller  

Vi tar nåra bilder på det.

     Mkt snyggt om jag får säga det någon gång kommer jag viss hur man gär den sminknigen på din doll  

Mer bilder oc jo såhår ser det ut från långt hål.......

  Sorry om det blev liten men aja   

Vi fortsäter med bilderna   

  Mitt träd på stardoll mkt vacker har deckoretaten själv stavnig  

Aja i senare inlägg så kommer det det mera bilder :3

Oj oj Jag glömde bli gärna med med i veckans blogg som är i sockervaddstankar's blogg du länger bara till bloggplatsen.se effter namnet :) och glömm inte att skriva i komentaren för att va med :) pöss på er alla göliga läsare;*//Zindyy

Av zindyystar - 20 augusti 2013 19:35

Som rubriken säger ta en för titt på mitt album  

Här kommer en bild då just wait..

 

#do #not #be #afraid #to #fall #you #gone #fly #up #white #a #friend  


Fint va ;) fins mer i mitt album om ni vil kika in i det på stardoll så rösta gärna vad ni tycker :)

Pöss på er alla gölliga läsare  //Zindyy

Av zindyystar - 20 augusti 2013 18:37

Hej och sorry att man inte har bloggat  

Jag borde skämas  

Men jag har en anlendig.

Skolan har börjat och det börjar bli lite svårt nu  

Men som ett förlåt ska ni mina gölliga läsare få en liten bild på dagens outfit  

 

#Start #The #Shcool #Day!!


Snygg va jag vet  

Aja lägg gärna en komentare skulle gör mig glad  

Men då säger vi så då alla mina gölliga läsare pöss pöss  
//Zindyy

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen deta är min stardoll blogg
Jag heter Zindyy ;3

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

mu

Watermelon

Cute

Cute Onion Club - Onion Head

Zindyystar

Cute Black Flying Butterfly

Ovido - Quiz & Flashcards